K2ONLINE / wsparcie

Pomoc techniczna

Obsługa zmian

Funkcja bieżących paragonów jest przeznaczona do korekty form płatności. Możliwe to jest tylko dla dokumentów przed wykonaniem raportu fiskalnego. Nie ingeruje w wartość ani pozycje, ilości, ceny, rabaty paragonu fiskalnego.

 

Po zakończeniu dnia pracy na stanowisku kasowym ważnym etapem jest uporządkowanie dokumentów oraz rozliczenie przyjętych lub wypłaconych środków. Dokumentów sprzedaży podczas typowej zmiany jest od kilkunastu do kilkuset. Liczba zależy od branży i popytu. Wśród dokumentów są przede wszystkim paragony. Wystawiane są także faktury do paragonów lub faktury VAT. Powyższym dokumentom mogą towarzyszyć dokumenty zwrotu lub korekty oraz noty księgowe. Na stanowisku kasowym poza obsługą sprzedaży realizowanych jest wiele innych czynności. Przykładami jest podbiór gotówki z szuflady kasowej. Niekiedy dokonywane są wpłaty lub wypłaty, które nie są związane ze sprzedażą. Zamknięcie zmiany polega na rozliczeniu tego typu sytuacji oraz przekazaniu wymaganej dokumentacji oraz gotówki kierownikowi sklepu.

 

 

 

 

Zobacz również

Jesteś zainteresowany? Zapraszamy

Masz pytania, potrzebujesz indywidualnej integracji lub piszesz innej sprawie? Bardzo serdecznie zapraszamy do kontaktu z naszym działem obsługi Klienta.