Dostosowania

Dostosowania branżowe webPOS

Sklepy odzieżowe

W tej uniwersalnej formule webPOS obsługuje:

  • podział na grupy towarowe (struktura o dowolnej liczbie poziomów)
  • rozmiarówki towarów (do 20 cech rozmiarówkowych)
  • cechy opisowe (do 20 cech opisowych)
  • tabele rozmiarówkowe
  • dwupoziomowy podział towarów na: modele (poziom płytki) oraz warianty (poziom głęboki)


Sklepy obuwnicze

W tej formule webPOS obsługuje:

  • podział na grupy towarowe (struktura o dowolnej liczbie poziomów)
  • 2 główne cechy rozmiarówkowe towarów (kolor i rozmiar)(do 20 cech rozmiarówkowych)
  • 4 główne cechy opisowe (sezon, kolekcja, kategoria zastosowań, materiał) (do 20 cech opisowych)
  • tabele rozmiarówkowe
  • dwupoziomowy podział towarów na: modele (poziom płytki) oraz warianty (poziom głęboki)


Sklepy bieliźniarskie

W tej formule webPOS obsługuje:

  • podział na grupy towarowe (struktura o dowolnej liczbie poziomów)
  • 5 głównych cech rozmiarówkowych towarów (kolor, obwód pod biustem, rozmiar miseczki, rozmiar biustu, rozstaw miseczek )(do 20 cech rozmiarówkowych)
  • 4 główne cechy opisowe (sezon, kolekcja, kategoria zastosowań, materiał) (do 20 cech opisowych)
  • dwupoziomowy podział towarów na: modele (poziom płytki) oraz warianty (poziom głęboki)


Sklepy piekarnicze

W tej formule webPOS obsługuje:

  • podział na grupy towarowe (struktura o dowolnej liczbie poziomów)
  • wsparcie szybkiej ścieżki sprzedaży
  • wirtualna grupa towarów popularnych
  • krótka lista towarów
  • sprzedaż przed dotknięcie ikony towaru lub przy pomocy kodów EAN
  • ilości 1, 1/2, 1/4, 1/8 oraz wielokrotności
  • towary ważone (integracja z wagą)


Sklepy spożywcze

W tej formule webPOS obsługuje:

  • podział na grupy towarowe (struktura o dowolnej liczbie poziomów)
  • wagi
  • systemowe kasy fiskalne
  • sprawdzarki cen
  • inwentaryzacja stoiska
  • towary kaucjonowane
  • wielostanowiskowość


Salony sportowe

W tej formule webPOS obsługuje:

  • mono i multibrandy
  • podział na grupy towarowe (struktura o dowolnej liczbie poziomów)
  • dwupoziomowy podział rozmiarówkowy (kolor i rozmiar)(do 20 cech rozmiarówkowych)
  • kategorie zastosowań (cechy opisowe)
  • realizacja zamówień z e-shop


Sklepy z galanterią skórzaną

W tej formule webPOS obsługuje:

  • podział na grupy towarowe (struktura o dowolnej liczbie poziomów)
  • rozmiarówki towarów (do 20 cech rozmiarówkowych)
  • cechy opisowe (do 20 cech opisowych)


Salony optyczne

W tej formule webPOS obsługuje:

  • podział na grupy towarowe (struktura o dowolnej liczbie poziomów)
  • parametry szkieł optycznych (do 20 cech rozmiarówkowych)
  • kategorie zastosowań (cechy opisowe)
  • zamówienia